فکس پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک تهران

شرکت ایده آل گسترنمایندگی پاناسونیک درایران آمادگی خود را در زمینه فروش انواع فروش تلفن سانترال،تلفن پاناسونیک،فکس پاناسونیک،سیستم های ویدئوکنفرانس وویدئوپروژکتور،تلفن های رومیزی و بیسیم پاناسونیک درسراسرایران اعلام می دارد.

بدیهی است شرکت می تواند با اتکاء به نیروی فنی تکنسین های نصب خود،انواع خدمات نصب ،راه اندازی،برگزاری دوره های آموزشی وپشتیبانی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک را در ظرفیت های مختلف به شرکت ها وادارات خصوصی ودولتی ارائه نماید.

شرکت پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات عبارتند از: تلویزیون ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی ( جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی) ، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌بی‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و... 

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 بهمن 1394ساعت 14:13  توسط eni kazemi 

ویژگی های گوشی تلفن پاناسونیک KX-TS3282

 

 

آشنایی با کاربری

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TS3282 از سری تلفن پاناسونیک میباشد که بدون نیاز به مرکز سانترال کار مینماید . شما میتوانید تا ۸ دستگاه از این گوشی را بدون سیم کشی اضافه و استفاده از مرکز سانترال باهم شبکه نمایید . هر یک از این گوشی ها جداگانه به برق از طریق آدابتور پاناسونیک متصل گردیده و عملکرد مجزایی دارد که این خود از معایب این تلفن ها میباشد زیرا در صورت قطعی برق امکان تهیه برق اضطراری برای همه گوشیها با دشواری روبرو میباشد  . این گوشیها کاملا با هم شبکه گردیده و کلیه امکانات یک تلفن سانترال را در اختیار شما قرار میدهند . تلفن ها میتوانند با هم ارتباط داخلی داشته و خطوط را به هم فروارد نمایند . زنگ خور و دسترسی به خط همانند دیگر مراکز تلفن پاناسونیک قابل برنامه ریزی میباشد و امکان نمایشگر شماره نیز بر روی تمام گوشیها فعال میباشد . در کل با ورود مراکز تلفن سانترال سری KX-TES824 که ظرفیتی مشابه این گوشیها دارند این مدل از گوشی ها عملا از بازار خارج گردیدند

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 بهمن 1394ساعت 14:31  توسط eni kazemi 

جهان پاناسونیک

 

شرکت پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات عبارتند از: تلویزیون ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی ( جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی) ، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌بی‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و...

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 21 بهمن 1394ساعت 16:05  توسط eni kazemi 

فکس پاناسونیک ۷۱۱

 

 

معرفی فکس پاناسونیک مدل KX-FP711

در دنیای ارتباطات امروز فکس به یکی از ارکان مهم در هر شرکتی تبدیل شده است . شرکت پاناسونیک که همیشه از پیشگامان صنعت مخابرات و ارتباطات میباشد با تولید مدلهای مختلفی از فکسهای کاربنی همیشه از رقیبان خود فراتر عمل نموده است . فکسهای کاربنی پاناسونیک همواره حرف اول را در بین خریداران فکس در ایران میزنن و در این میان فکس مدل KX-FP711 جزء بهترین و مرقوم به صرفه ترین گزینه ها میباشد . فکس پاناسونیک مدل KX-FP711CX، یکی از تولیدات مناسب و پر فروش شرکت پاناسونیک است که دارای توانایی های مناسب ارتباطی است و به جرئت می‌توان گفت که بیشتر نیاز شرکت و دفاتر اداری با تیراژ کم و متوسط را به خوبی رفع می‌نماید.این فکس در واقع مدل بعدی فکس KX-FP701 میباشد .کلیه امکانات با فکس ۷۰۱ یکی میباشد تنها تفاوتی که وجود دارد سرعت ۱۴٫۴ میباشد که نسبت به مدل ۷۰۱ قدری افزایش داشته است . البته ظاهر فکس ۷۱۱ نیز با وجود کلیدهای نقره ای و کلید ارسال و دریافت کوچکتر نسبت به فکس ۷۰۱ قدری بروزتر و زیباتر میباشد .

+ نوشته شده در  سه شنبه 20 بهمن 1394ساعت 15:11  توسط eni kazemi 

بررسی تلفن پاناسونیک ۲۳۶۱

 

نقد و برسی تلفن پاناسونیک KX-TG2361

از تولیدات تلفن بیسیم شرکت پاناسونیک بیش از تمام مدلها مدل KX-TG2361 مورد پسند ایران قرار گرفت و توانست رضایت کاربران را فراهم نماید . این تلفن بیسیم بینظیر با طراحی خوش ساخت و کیفیت بالای خود در نگاه اول تحسین هر بیننده ای را به خود وامیدارد .تولید تلفن KX-TG2360 از ابتدا در کشور ژاپن بوده و از معدود مدلهایی میباشد که تولید آن به کشور دیگری واگذار نگردیده است . رنج فرکانسی این مدل از گوشی در رنج ۹۰۰ مگاهرتز میباشد که در مقابل گوشی های ۶ و ۸ گیگاهرتزی روز عدد بالایی نمیباشد . از دیگر امکانات این گوشی میتوان به کالر آیدی گویا اشاره نمود که برای بسیاری از کاربران ایرانی امکانی جالب توجه مییباشد .تولید این گوشی در دو رنگ مشکی و نقره ای از سال ۲۰۰۰ شروع و تا سال ۲۰۱۲ ادامه داشت . این مدل گوشی در حال حاضر دیگر تولید نمیگردد و هر آنچه در بازار ایران موجود میباشد از سال های قبل میباشد .باتری این مدل گوشی مدل  HHR-P104میباشد که شما میتوانید آن را به صورت اورجینال از شرکت ایده آل گستر تهیه فرمایید . خدمات تعمیرات این گوشی در حال حاضر از سوی شرکت ایده آل گسترصورت میپذیرد .

 

مشخصات فیزیکی:

ابعاد: ۸۵x175x200 میلی متر – وزن: ۷۷۰ گرم – دارای قابلیت اتصال به دیوار

مشخصات بیسیم:

نوع باتری: Ni-MH BATTERY – قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه: – دارای قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه

سایر مشخصات:

ساخت ژاپن – دارای قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه، دارای تکنولوژی بهبود کیفیت صدای مکالمه، دارای نشان گر زنگ قرمز رنگ

مشخصات فیزیکی

ابعاد

 

وزن

۷۷۰ گرم

قابلیت اتصال به دیوار

 

مشخصات فنی

تعداد خطوط

۱

قابلیت کنفرانس

 

قابلیت انتقال تماس

 

منشی تلفنی

 

بلندگوی دیجیتال

 

ارسال و دریافت پیامک

 

نمایشگر

 

توضیحات نمایشگر

 

دفترچه تلفن

 

توضیحات دفترچه تلفن

قابلیت ذخیره ۵۰ مخاطب

قابلیت ضبط مکالمه

 

توضیحات ضبط مکالمه

قابلیت ضبط مکالمه هر پیام تا دو دقیقه و زمان کل ضبط تا ۱۶ دقیقه

نور صفحه کلید

 

نمایش تماس گیرنده ( Caller ID )

 

شماره گیر سریع ( Speed Dial )

 

شماره گیر مجدد ( Redial )

 

جک هدفون

 

منبع برق

AC Adaptor ( 220-240 V AC ), 50/60 H

مشخصات بی سیم

تعداد گوشی های بی سیم

۲

برد

۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی

نوع باتری

Ni-MH BATTERY

شارژدهی مکالمه

 

قابلیت مکالمه از طریق پایه

 

قابلیت تماس از طریق پایه

 

سایر مشخصات

امکانات و قابلیت ها

دارای قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه، دارای تکنولوژی بهبود کیفیت صدای مکالمه، دارای نشان گر زنگ قرمز رنگ

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 17 بهمن 1394ساعت 16:01  توسط eni kazemi 

نحوه برنامه ریزی مراکز سانترال سری KX-TDA و KX-TDE از طریق گوشی تلفن

 

گاها سولات زیادی پیرامون برخی از برنامه ریزی های سانترال برای کاربران بوجود می آید که پاسخ به این سوالات در بعضی از مواقع نیازی به فرستادن کارشناس و ارائه خدمات ندارد و میتوان با آموزش های اندک این مشکلات را حل کرد.

ما تصمیم داریم در وبلاگ شرکت ایده ال گستر به آموزش برخی از این خدمات بپردازیم.
اما ابتدا لازم است نکاتی هر چند مختصر در مورد برنامه ریزی مراکز سانترال بدانیم :
۱- کلیه برنامه ها از طریق گوشی اپراتور قابل انجام میباشد ( در حالت معمول داخلی ۱۰۱(
۲- گوشی اپراتور باید قابلیت برنامه ریزی داشته باشد ) سری KX-T76XX . KX-DT34XX .KX-74XX (KX-NTXX
۳- در زمان واحد فقط میتوان با گوشی اپراتوری و یا کامپیوتر برنامه ریزی نمود .
۴- علاوه بر گوشی اپراتور میتوان قابلیت تغیر برنامه ها را به گوشی های دیگر یک مرکز سانترال هم واگزار نمود

و حال طریقه ورود به برنامه ریزی

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 بهمن 1394ساعت 14:57  توسط eni kazemi 

فکس مودم چیست؟

 

با فکس مودم، ارتباطات مکتوب خود را بر روی بستر شبکه فعال کنید و از طریق کامپیوتر خود آن را پیگیری کنید.
دستگاه فکس یکی از مشکلات اساسی که داشته و دارد این است که برای استفاده از آن باید نامه را چاپ نمود و سپس آن را ارسال کرد. این کار به غیر از افزایش هزینه مصرفی کاغذ و کاتریج سبب رفت و آمدهای اضافه ای در محیط شرکت می شود. برای رفع این موضوع در شرکتها می توان با بهره گیری از فکس مودم اکسترنال ارتباطات خود را از طریق کامپیوتر خود انجام داد.
فکس مودم که در واقع دستگاهی کوچک با قابلیت هایی بزرگ است همان طور که در بالا مشخص است از سو به خط تلفن از طریق سرسوکت RJ-11 متصل می شود و از سمت دیگر با استفاده از از کابل USB به کامپیوتر و یا سرور شرکت متصل می شود. در شرکت هایی که از سیستم سانترال پاناسونیک استفاده می کنند می توانند با تعریف یک داخلی برای فکس، با اتصال سیم خط داخلی به فکس مودم این سرویس را به غیر از فعال کردن بر کامپیوتر افراد بر روی خطوط تلفن آن ها نیز فعال کرد.

از ویژگی ها و برتری های فکس مودم نسبت به دستگاه فکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:
جلوگیری و حذف رفت و آمدهای اضافه در محیط
پیگیری نامه های ارسالی و نمایش آن ها بر روی کامپیوتر هر فرد
شبکه ای بودن سیستم و دریافت فکس و نمایش آن برای همه
ماندگاری تمام نامه های ارسالی و دریافتی در حافظه سرور
ایجاد صف انتظار در هنگام ارسال فکس
پیگیری فکس های ارسال نشده از طریق سیستم و تلاش برای ارسال مجدد آن
دسترسی راحت به فکس ها
امکان پاسخ دهی به فکس های ورودی از طریق فکس مودم
هرچه سریع تر شرکت خود را به سرویس فکس مودم مجهز کنید

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 13 بهمن 1394ساعت 14:25  توسط eni kazemi 

ویژگی های یک سیستم تلفن سانترال

 

تلفن سانترال

به علت پاره ای از مسایل از قبیل محدودیت در واگذاری خطوط ازاد تلفن از طرف شرکتهای مخابرات ملاحظات اقتصادی یا برخی شرایط خاص از جمله مسایل امنیتی استفاده از تلفن سانترال اجتناب ناپذیر به نظر میرسد.در یک سیستم سانترال تعداد ی خط ازاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل می شود که این امر می تواند سازوکاری برای بهینه سازی استفاده از خطوط تلفن خصوصا در نقاط شلوغ شهر یا مراکز امنیتی به وجود اورد .
 

+ نوشته شده در  دوشنبه 12 بهمن 1394ساعت 15:55  توسط eni kazemi 

نحوه نگه داری از فکس های لیزری و معمولی پاناسونیک

 

هر وسیله الکتریکی یک سری نکات و اصول برای رعایت در نگه داری و کار برای خود دارد اینجا یک سری توصیه‌هایی برای نگهداری و کار با انواع دستگاه فکس و فتوکپی آمده است.

دستگاه‌های فتوکپی و فکس از کالاهایی هستند که امروزه در اداره‌ها، مراکز آموزشی و… کاربرد فراوانی دارند و دارای تنوع بسیار زیادی از حیث برند و مدل می باشند به همین دلیل بسیاری از کاربران، هنگام خرید و گاه هنگام استفاده از این کالاها دچار مشکلاتی می‌شوند که اغلب این موضوع به دلیل عدم آگاهی از روش صحیح نگهداری یا استفاده از این دستگاهها رخ می‌دهد

+ نوشته شده در  يکشنبه 11 بهمن 1394ساعت 15:01  توسط eni kazemi 

معرفی فکس پاناسونیک ۷۰۱

 

معرفی فکس پاناسونیک مدل KX-FP701

در دنیای ارتباطات امروز فکس به یکی از ارکان مهم در هر شرکتی تبدیل شده است . شرکت پاناسونیک که همیشه از پیشگامان صنعت مخابرات و ارتباطات میباشد با تولید مدلهای مختلفی از فکس پاناسونیک همیشه از رقیبان خود فراتر عمل نموده است . فکس پاناسونیک همواره حرف اول را در بین خریداران فکس در ایران میزنن و در این میان فکس مدل KX-F701 جزء بهترین و مرقوم به صرفه ترین گزینه ها میباشد . فکس پاناسونیک مدل KX-701CX، یکی از تولیدات مناسب و پر فروش شرکت پاناسونیک است که دارای توانایی های مناسب ارتباطی است و به جرئت می‌توان گفت که بیشتر نیاز شرکت و دفاتر اداری با تیراژ کم و متوسط را به خوبی رفع می‌نماید.

+ نوشته شده در  شنبه 10 بهمن 1394ساعت 14:37  توسط eni kazemi 

نمایندگی تلفن پاناسونیک

 

شرکت ایده آل گستر در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

ما همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان خوب را به عنوان چراغی روشن برای ادامه راه طولانی خود قرار داده ایم و از شما متمنی می باشیم که ما را از انتقادات و پیشنهادات خوب خود محروم نسازید.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 8 بهمن 1394ساعت 15:32  توسط eni kazemi 

ویژگی های تلفن های پاناسونیک

 

محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص تلفن پاناسونیک، یکی از برند های جذاب می باشد که مورد مقبولیت عمومی قرار گرفته است. این برند و محصولات آن با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا نسبت به برند های دیگر برتری دارد.
تلفن پاناسونیک به عنوان محصولی برتر با کیفیتی پایدار و ارتباطی متمایز توانسته نظرات مشتریان محترم را جلب نماید.
تلفن پاناسونیک در انواع مختلف تلفن بی سیم، تلفن سانترال و تلفن رومیزی پاسخگوی نیاز مصرف کننده می باشد.
طراحی جهانی ، تکنولوژی منحصر به فرد ، سازگاری با محیط زیست از جمله قابلیت های تلفن های رومیزی پاناسونیک می باشد .
اکثر تلفن های رومیزی پاناسونیک دارای صفحه نمایشگر LCD دو سطری و یا سه سطری هستند.
تلفن رومیزی پاناسونیک آنالوگ بوده و امکان استفاده به صورت تکی و یا به عنوان گوشی برای داخلی سانترال می باشند ، برخی از این تلفن ها امکان پاسخگویی بدون برداشتن گوشی و همچنین گرفتن شماره مورد نظر از طریق دکمه Redial را دارند. برخی از انواع این تلفن پاناسونیک دارای منشی تلفنی جهت دریافت پیغام است. همچنین برخی از این تلفن ها دو خط هستند و امکان اتصال دو خط بر روی تلفن موجود می باشد

 

بی سیم پاناسونیک با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع تک گوشی ، دو گوشی ، سه گوشی و چهار گوشی دارای سیستم منشی تلفنی پاسخگوی نیاز شما می باشد.
بیسیم های پاناسونیک دارای امکاناتی از قبیل موارد زیر می باشند
۱- شماره گیر بزرگ در گوشی LCD
۲- راه اندازی اولیه ساده
۳- حفاظت گوشی در برابر افتادن از بلندی تا ۵/۱ متر
۴- بادوام بودن در پاناسونیک به این معنی است که سالها از محصول استفاده نمایید بدون تغییر شکل
۵- شماره گیر ضد آب
۶- مقاوم در برابر سرما و گرما ( ۵ تا ۴۵ درجه سانتی گراد )
۷- تمیز شدن اتوماتیک محل شارژ
۸- نداشتن سرب و دیگر مواد شیمیایی مضر
۹- طراحی ارگونومیک برای نگه داشتن گوشی در دست و یا استفاده از چانه برای نگه داری گوشی

این تلفن ها بسته به مدلشان قابلیت ارسال و دریافت sms ، نمایش شماره تماس گیرنده ( Caller ID) ، منو و تقویم فارسی ، امکان استفاده از دو خط ورودی تلفن ، فن آوری بلوتوث و امکان استفاده از گوشی اضافه را دارا می باشند.

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 7 بهمن 1394ساعت 15:26  توسط eni kazemi 

دستگاه فکس پاناسونیک

 

 

درسته که امروزه اکثر مکاتبات بین افراد و ادارات با ایمیل انجام میگیرد ولی کماکان دستگاه فکس جایگاه ویژه ای در مکاتبات دارد .اولین دستگاه فاکس در سال ۱۹۰۲ میلادی در آلمان اختراع گردید و فاکسهای اداری امروز از سال ۱۹۸۰ میلادی بیشتر مرسوم شد. در دریافت مدارک فکسها به سه نوع حرارتی ، کاربنی و لیزری تقسیم میگردند. فکسهای حرارتی این مدل از فاکسها که نوع اولیه دستگهای فکس هم محسوب میگردند با کاغذ حساس به گرما کار مینمایند .هزینه مصرفی در این نوع فاکسها پایین میباشد زیرا به غیر از کاغذ حساس به حرارت برای کارکرد احتیاج به چیز دیگری ندارد . عیب بزرگ این فاکسها این است که کاغذ های حساس به گرما را نمبتوان برای مدت بالایی نگهداری نمود. این مدل از فکسها دیگر توسط شرکت پاناسونیک پشتیبانی نمیکردند فکس های کاربنی کالای مصرفی در این مدل ها کاربن مخصوص میباشد این کاربن دقیقا کار کاغذ حرارتی را انجام داده و کار چاپ بر روی کاغذ را انجام میدهد . .سرعت و کیفت نسبت به فاکسهای حرارتی کیفت بالاتری دارد . توجه داشته باشید اگر حجم بالایی از دریافت فاکس را دارید این دستگاه چه از لحاظ هزینه نگهداری و چه از لحاظ مواد مصرفی مرقوم به صرفه نمیباشد فکسهای لیزری نسل آخر فاکسها فاکسهای لیزری میباشد .از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند .

 

دستگاه فکس پاناسونیک با کارایی بالا و مطمئن، بادوام بوده و دارای قابلیت مدیریت حجم زیادی از اسناد می باشد. فکس پاناسونیک با امنیت بالا و کارکردی آسان در انواع مختلفی موجود می باشد نظیر مدل هایی با ظرفیت بالا برای کاربرانی که روزانه نیازمند ارسال و دریافت میزان بالایی از اسناد هستند.
فکس پاناسونیک بهره وری شرکت شما را با سرعت بالا و اسکن قابل اعتماد خود بالا برده و با امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری از طریق پورت LAN و USB، پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما در جهت فراهم آوردن آسایش و راحتی خواهد بود.
انتخاب فاکس پاناسونیک گزینه مناسبی برای مشتریانی خواهد بود که به دنبال دستگاه فکسی با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستند زیرا این دستگاه ها ارزان و هزینه نگهداری و تامین لوازم جانبی آن به نسبت سایر برندهای موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 6 بهمن 1394ساعت 15:11  توسط eni kazemi 

سانترال چیست؟ معرفی انواع سانترال

سانترال چیست؟ معرفی انواع سانترال،کدام برای شما بهتر است؟

سانترال چیست ؟ سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. امکانات بالقوه دستگاه  و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها را ملزم به استفاده از این دستگاه میکند. از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. سانترال ها را میتوان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقرار ارتباط بین داخلی ها خود تقسیم بندی کرد.حالا که فهمیدیم سانترال چیست و چه ماهیتی دارد بهتر است با انواع آن آشنا شویم تا بتوانیم بهترین انتخاب را برای کسب و کار مان داشته باشیم.

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 5 بهمن 1394ساعت 18:27  توسط eni kazemi 

بررسی لنز دوربین های مدار بسته پاناسونیک

لنز دوربین های مدار بسته وسیله ای است که وظیفه تنظیم زاویه دید دوربین و انتقال نور از محیط بر روی حسگر تصویر دوربین مدار بسته را به عهده دارد .
لنز دوربین های مدار بسته از نظر قابلیت تنطیم فاصله کانونی به سه دسته تقسیم می شوند :
لنز ثابت (fixed lens) : یک زاویه دید ثابت را با توجه به فاصله کانونی خود برای دوربین ایجاد می کند استفاده از لنز های ثابت به خاطره هزینه پایین رایج تر می باشد.
لنز های ثابت تنها می توانند در یک زاویه ثایت برای شما تصویر ایجاد کنند رایج ترین انواع لنز های ثابت ، لنز های ۳٫۶ ، ۲٫۸و۴ میلیمتری هستند .
لنز های وریفوکال (varifocal ) : به شما فاصله کانونی را در یک بازه مشخص خواهند داد . شما از طریق تنظیم لنز می توانید فاصله کانونی لنز را تغییر دهید و به مقدار دلخواه در اورید اهرم دوم وظیفه ی تنظیم فوکوس دوربین را بر عهده دارد .
خصوصیات اتو ا یریس (auto iris) که ممکن است در کاتالوگ لنزبا آن مواجه شدید به معنی تنظیم خودکار آیریس دوربین در مقابل نور است . در واقع وقتی نور محیط زیاد می شود دوربین به طور خودکار آیریس را می بندد تا تصویر از نور اشباع نشود.
فاصله کانونی رایج در ای دوربین های مدار بسته :
۳ به ۹ میلیمتر
۲٫۸ به ۱۲ میلیمتر


لنز های زوم (zoom lens ) : این لنز ها هم نوعی از لنز های قابل تنظیم هستند که به موتوری برای تغییر فاصله کانونی تعبیه شده است واز طریق ان می توان میزان زوم دوربین را تغییر داد

+ نوشته شده در  يکشنبه 4 بهمن 1394ساعت 14:42  توسط eni kazemi 

کد های سانترال پاناسونیک

بعد از نصب دستگاه بر روی دیوار یا جای دلخواه خود از قبل سیم برق را به دستگاه زده و بعدا دکمه پاور دستگاه را روشن کنید.
گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ۷۷۳۰ را به Jack01 یعنی داخلی ۱۰۱ وصل کرده (کلیه عملیات برنامه ریزی فقط از داخلی ۱۰۱ امکان پذیر است) و عملیات زیر را انجام دهید
نکته ۱ : تلفن سانترال KX-T7730 در حال حاضر تنها مدل گوشی موجود در بازار است که برای سانترال سری TES/TEM824 هم به عنوان گوشی برنامه ریزی،مدیریتی،منشی می توان از آن استفاده کرد
بعد از وصل کردن تلفن دکمه Porgram را زده و بعدا * و سپس # را می زنیم بعدا از ما پسورد می خواهد پسورد تعبیه شده برای کلیه دستگاه سانترال پاناسونیک ۱۲۳۴ می باشد که این پسورد قابل تغییر است ولی شما همان ۱۲۳۴ را زده و وارد محیط کد دهی شوید. حالا شما وارد محیط برنامه ریزی شده اید ما کدهای کاربردی و مورد نیاز برای نصب یک سانترال را در اختیار تان می گذاریم تا خودتان بتوانید بعضی از آنها را تغییر داده یا درست کنید

کد ۰۰۰ : مربوط به تنظیم تاریخ به حالت میلادی و ساعت می باشد
سپس دکمه SP-Phone را زده روی صفحه گوشی پیغام سال میلادی / ماه / روز می آید که عدد ها را با عدد تغییر داده و برای جلو رفتن باید دکمه FWD/DND و عقب برگشتن دکمه CONF و برای تغییر نام ماه و … دکمه AUTO ANS را می زنیم و در آخر با فشار دادن دکمه STORE تمامی اطلاعات که وارد شده SAVE می شود. برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید.
نکته : شما در تنظیمات سانترال فقط جاهایی که در حالت چشمک زدن هستند می توانیم برنامه ریزی و یا تغییر دهیم شما برای هر برنامه ای که تغییر می دهید حتما باید دکمه STORE رو بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

کد ۰۰۱ : مربوط به نحوه ذخیره کردن شماره تلفن در حافظه سانترال
سپس دکمه SP-Phone را ۲ بار زده روی صفحه گوشی پیغام ۰۰: Not Stored ظاهر می شود. برای ذخیره شماره اول باید عدد ۹ را زده بعدا شماره تلفن مورد نظر برای مثال ۹۳۳۹۵۲۲۹۸ و در آخر دکمه STORE و برای رفتن به گزینه ۰۱ دکمه SP-Phone را یک بار زده و همچنان ادامه می دهیم…..و برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید شما می توانید تا ۱۰۰ شماره در حافظه ذخیره کنید یعنی از ۰۰ شروع تا ۹۹ ادامه دارد .
نکته : منظور از گذاشتن عدد ۹ در سانترال برای آزاد کردن خط شهری می باشد.
بعد از تمام کرد ذخیره برای شماره گیری شماره ها اول SP-Phone را زده بعدا دکمه * را زده و عدد مورد نظر مثلا ۰۰ تلفن به صورت خودکار شماره گیری می کند.

کد ۰۰۹ : مربوط به تغییر شماره داخلی از ۳ رقم به ۲ رقم می باشد
سپس دکمه SP-Phone را ۱ بار زده روی صفحه گوشی پیغام ۱:Number Plan ظاهر می شود که از ۱۰۰ تا ۱۹۹ داخلی می توان تعریف کرد با زدن دکمه SP-Phone و رفتن به ۲:Number Plan ظاهر می شود که از ۱۰۰ تا ۴۹۹ داخلی می توان تعریف کرد و اگر می خواهید داخلی ها رو ۲ رقمی کنید ۳:Number Plan که از ۱۰ تا ۴۹ می توانید عدد گذاری کنیم و دکمه STORE را می زنیم و برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید .

کد ۴۰۰: مربوط به وصل شدن خطهای شهری به سانترال
سپس دکمه SP-Phone را ۲ بار زده روی صفحه گوشی پیغام CO1 :Connect ظاهر می شود حالا شما هر چند تا خط شهری که به سانترال وصل است را باید Connect و مابقی را NO Connect کنید برای این کار مثلا (شما ۲ تا خط شهری به سانترال وصل کرده اید اولی که CO1:Conncet است برای رفتن به بعدی یک بار SP-Phone را می زنیم و CO2: Connect اگر وصل بود به CO3:Connect می رویم در اینجا ما چون ۲ تا خط شهری داریم CO3 را NO Connect می کنیم با زدن دکمه AUTO ANS و بعد دکمه STORE را فشار می دهیم) .
برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید.

کد ۴۰۱: مربوط به تعیین سیستم شماره گیری
سپس دکمه SP-Phone را ۲ بار زده روی صفحه گوشی پیغامِ CO1 :DTMF Mode ظاهر می شود شما هر چند تا خط شهری که به سانترال وصل است را باید در حالت (تون)DTMF قرار دهید دستگاه تا CO3 به صورت پیش فرض DTMF است اگر خط شهری شما بیش از ۳ تا هست بقیه را هم با زدن دکمه AUTO ANS و تغییر دادن به DTMF و زدن دکمه STORE آنها را هم تغییر دهید.
برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید.

کد ۴۰۸/۴۰۹/۴۱۰ : مربوط به تعیین و دادن امتیاز به خط شهری برای زنگ خطوط داخلی
(۴۰۸ برای شیفت روز / ۴۰۹ برای شیفت شب / ۴۱۰ برای شیفت ظهر) اکثرا فقط ۴۰۸ را تغییر می دهیم.
سپس دکمه SP-Phone را ۲ بار زده روی صفحه گوشی پیغام CO1:#01 : Enable ظاهر می شود منظور از این پیغام یعنی در خط شهری ۱ داخلی ۱۰۱ زنگ بخورد یا نه.
نکته : شما هرچند داخلی و خط شهری که دارین به عنوان مثال= شما ۳ خط شهری و ۵ داخلی دارید باید در هر ۳ خط شهری CO1,CO2,CO3 داخلی های ۱۰۲ الی ۱۰۵ را Disable کرده تا فقط داخلی ۱۰۱ که منشی می باشد زنگ بخورد و بعد از جواب دادن به هر داخلی که خواست وصل کند.البته این زنگ خورن ها بستگی به خودتان دارد.
برای رفتن به داخلی ۰۲# باید دکمه FWD/DND را زده روی صفحه نمایش به صورت پیش فرض این پیغام می آید: CO1:#02 : Enable که اگر می خواهید داخلی ۱۰۲ در خط شهری ۱ زنگ نخورد با زدن دکمه AUTO ANS و Disable کردن آن و زدن دکمه STORE ذخیره کنید و برای هر دفعه Enable,Disable کردن باید دکمه STORE را بزنید.
برای رفتن به خط شهری CO2 با زدن دکمه SP-Phone یک بار این پیغام CO2:#01 : Enable ظاهر می شود.
برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید

کد ۰۱۰: مربوط به تغییر ساعت از ۱۲ ساعت به ۲۴ ساعت
سپس دکمه SP-Phone را ۱ بار زده روی صفحه گوشی پیغام ۱۲HOUR ظاهر می شود برای تغییر دادن آن با زدن دکمه AUTO ANS و بعد دکمه STORE را زده، تنظیمات تغییر می کند .
برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید.

کد ۴۰۵: مربوط به دسترسی خط شهری برای داخلی ها
سپس دکمه SP-Phone را ۲ بار زده روی صفحه گوشی پیغام CO1:#01 : Enable ظاهر می شود، منظور از این پیغام یعنی داخلی ۱۰۱ بتواند از خط شهری ۱ استفاده کند یا نه ، اگر Enable باشد یعنی می تواند استفاده کند اگر Disable کنید نمی تواند استفاده کند.
نکته :حالت پیش فرض دستگاه همه داخلی ها Enable می باشد که شما هر کدوم را که خواستید می توانید تغییر دهید.
برای رفتن به داخلی ۰۲# باید دکمه FWD/DND را زده روی صفحه نمایش به صورت پیش فرض این پیغام می آید: CO1:#02 : Enable که اگر می خواهید داخلی ۱۰۲ بتواند از خط شهری ۱ استفاده نکند با زدن دکمه AUTO ANS و Disable کردن آن و زدن دکمه STORE ذخیره کنید و برای هر دفعه Enable,Disable کردن باید دکمه STORE را بزنید.
برای رفتن به خط شهری CO2 با زدن دکمه SP-Phone یک بار این پیغام CO2:#01 : Enable ظاهر می شود.
برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید.

کد ۹۰۰: مربوط به فعال کردن کالر آیدی Caller ID دستگاه می باشد
نکته: برای فعال سازی کالرآیدی باید آن را خریداری کرده و در دستگاه نصب کنید و هر کالرآیدی برای ۳ خط شهری جواب می دهد.
سپس دکمه SP-Phone را ۲ بار زده روی صفحه گوشی پیغام CO1: Enable ظاهر می شود، شما هر چند تا خط شهری که دارید آنها را Enable و بقیه را Disable کنید .
حالت پیش فرض دستگاه همه خط شهری ها Enable است که شما باید فقط آنهایی که نیاز است را تغییر نداده بقیه را Disable کنید و برای این کار با زدن دکمه AUTO ANS و در آخر دکمه STORE را بزنید.
برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید.

کد ۹۱۰: مربوط به تعیین سیگنال کالر آیدی Caller ID می باشد
سپس دکمه SP-Phone را ۲ بار زده روی صفحه گوشی پیغام CO1:FSK ظاهر می شود، در بعضی مناطق سیستم های مخابراتی با هم فرق دارند در بعضی جاها سیگنال FSK و در بعضی سیگنال DTMF است به خاطر همین اگر شما کالرآیدی را نصب کرده اید و در کد ۹۰۰ آنها را Enabel کرده و دیدید که باز هم روی تلفن شما شماره نمی افتد سیستم را از حالت FSK به DTMF تغییر دهید برای تغییر دادن آن هم با زدن دکمه AUTO ANS و در آخر دکمه STORE را بزنید.
برای رفتن به خط شهری CO2 با زدن دکمه SP-Phone یک بار این پیغام CO2: FSK ظاهر می شود.
برای خروج از برنامه دکمه PROGRAM را بزنید.
نحوه دیدن تماس های گرفته شده از بیرون
بعد از فعال کردن کالرآیدی هر کس به شما زنگ بزند شما شماره او را می بینید و بعد از جواب دادن شماره save نمی شود ولی اگر شما در دفتر،شرکت یا فروشگاه نباشید می توانید دکمه های بغل گوشی سانترال ۷۷۳۰ را تنظیم کنید تا شماره و تاریخ و ساعت آن شخصی که به شما زنگ زده را ببینید برای این کار به روش زیر عمل کنید

+ نوشته شده در  يکشنبه 4 بهمن 1394ساعت 14:41  توسط eni kazemi 

آموزش سانترال پاناسونیک


همانگونه که مستحضرید با گسترش صنعت IT و ورود آن به حوزه مخابرات (ICT)  از جمله مراکز سانترال پاناسونیک و نیز با بهره گیری روز افزون تلفن اینترنتی (VOIP) در ارتباطات شهری و بین شهری، فقدان دانش  لازم در زمینه IT  و VOIP به خوبی در بین تکنسین های نصب تلفن سانترال از جمله پاناسونیک مشهود است. از سوی دیگر ورود مراکز جدید همواره دغدغه لزوم آموزش سانترال را در بین همکاران ایجاد نموده و متاسفانه آموزش های در حد انتظاری از سوی شرکت پاناسونیک به همکاران و کاربران مراکز تلفن سانترال پاناسونیک داده نشده است. از سوی دیگر بعضا تکنسین های مخابراتی به سبب شاخه  کاری خود فاقد دانش لازم درزمینه شبکه بوده و تکنسین ها و مهندسانی نیز که از علم بالایی در حوزه شبکه برخوردار می باشند فاقد دانش لازم مخابراتی هستند. لذا فقدان مرکزی که به صورت اختصاصی، به آموزش مفاهیم مخابراتی به صورت اعم و آموزش نصب، راه اندازی و برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک به صورت اخص مشغول باشد، به خوبی مشهود است.

 

آموزش تخصصی و عملی نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

دستگاه سانترال پاناسونیک یکی از نیازهای امروزه برای رفع مشکل ارتباطات در یک شرکت و یا ارگان و یا کارخانجات می باشداین دستگاه دارای مدل و قابلیت های متنوعی می باشد، که بسته به نیاز و حد یک مجموعه دستگاه های متفاوتی تعریف شده و قابل استفاده می باشندسیستم های ارتباطی اداری سانترال پاناسونیک و دیگر برندهای موجود قدرت برقراری ارتباطات درون شبکه ای را بر عهده گرفته اند و اجازه مدیریت بین شعب را فراهم می سازند ؛ یعنی امکان تماس سریع بدون هزینه و حتی ضبط مکالمات و سیستم تلفن گویا یکپارچه را با هدفمند سازی و بهینه سازی ارتباطات میسر می شود و میتوان خارج از محدوده تماس حاصل نماییم.گروه شرکت های ایده آل گستر با ایجاد محیط مناسب جهت آموزش سانترال این بخش و با داشتن تکنسین های مجرب و تکنیک های حرفه ای در نصب توانسته نیازهای عمده و به روز را برای همکاران عزیز در این شغل بهمراه آورد.

 

برخی از خدمات واحد آموزش شرکت ایده آل گستر

 

  • پاسخگویی به نیازهای نرم افزاری هنرجویان به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت آموزس سانترال
  • پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات هنرجویان گرامی از طریق وب سایت به صورت آنلاین و ارسال تیکت
  • اهدای مدرک معتبر پس از طی دوره آموزش سانترال
  • برگزاری کلاس ها در محیطی کاملا آموزشی در روزهای پایانی هفته
  • امکان برگزاری کلاس ها به صورت گروهی و خصوصی
  • امکان برگزاری کلاس های گروهی مورد نیاز ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی
  • امکان برگزاری کلاس های فشرده برای هنرجویان محترم شهرستان ها

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 4 بهمن 1394ساعت 14:38  توسط eni kazemi 

درباره نمایندگی پاناسونیک

درباره نمایندگی پاناسونیک

آیا در دنیای امروز ثانیه ای را بدون برق و تلفن و دیگر وسایل ارتباطی میتوان تصور کرد زمانی این ابزار برای آسایش بود اما حالا خود وسیله ای برای پیشبرد علم محسوب میشوند مجموعه ما قصد دارد در ضمینه وسایل ارتباطی مفید و بروز باشد امیدواریم که روزی ما هم جزو کشورهای صاحب سبک باشیم.
لذا مجموعه ما با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.
 

این مجموعه با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش می‌کند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاه‌ها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد. به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و برداشتن گام‌های عملی در راستای ارائه راهکار برای آسان نمودن ارتباطات در ایران،این  سایت پایه گذاری شد و با عنایت به اهمیت روزافزون محصولات ارتباطی و نقش بسیار مؤثر آن در حل معضلات و چالش‌های موجود و در راستای تامین نیازهای جامعه از این بازار جدید، جایگاه این پایگاه اطلاع رسانی فارسی در راستای توسعه ارتباطات در کشور و رقابت با بازار بزرگ جهانی و مشتریان بالقوه کالاهای ارتباطی  و خدمات ایرانیان در سرتاسر دنیا این کنسرسیوم با محوریت این مجموعه،به عنوان نمایندگی پاناسونیک شکل گرفت. امید آن داریم که با همت و تلاش مستمر و مثبت، مسیر توسعه و اعتلای محصولات ارتباطی کشور را ادامه دهیم و در این جهت دست همکاری خود را به سوی کلیه عزیزان و صاحب نظران این صنعت دراز کرده و امیدوار به همکاری بیش از پیش هستیم.و حال با جمع آوری اطلاعات جامع و کامل ،شامل مشخصات فنی ،درایورها،نرم افزار ها و کاتالوگ محصولات سانترال ،فکس و تلفن های رو میزی و بی سیم در تب های مربوط به هر محصول و ارائه مقالات آموزشی در قسمت اخبار و مقالات،ضمینه را برای بهترین انتخاب فراهم نمودیم ،امید است مورد استقبال و استفاده شما قرار گیرد.

 

شرکت ایده آل گستر با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادهای مختلف، شروع به فعالیت نموده است و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره و همکاری در زمینه واردات انواع تلفنهای رومیزی، تلفنهای بیسیم، دستگاههای فکس، کارتریج (تونر) و درام فکس، دستگاه سانترال، تلفنهای سانترال، کارت سانترال، لایسنس سانترال، باطری بیسیم، لوازم مصرفی و جانبی پاناسونیک، اعلام می دارد.

 شرکت  ایده آل گستر  نمایندگی پاناسونیک ؛ عرضه کننده و ارائه کننده کلیه تجهیزات سانترال، با تکيه بر تجربه ودانش فني چندين ساله مديران خود در حوزه هاي گوناگون ارتباطات در سطوح ملي بنا به احساس نياز روزافزون جامعه بر آن شد،که با گردآوري جمعي از متخصصان و نخبگان زبده صنعت فن آوري ارتباطات واطلاعات نسبت به ارائه خدمات مشاوره، با محوريت محصولات کمپاني پاناسونیک با هدف توسعه و بهينه سازي قدم به اين عرصه بگذارد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 4 بهمن 1394ساعت 14:38  توسط eni kazemi 

تلفن سانترال پاناسونیک

سانترال

سانترال در واقع خود به تنهائي معني و مفهومي ندارد و به مجموعه اي از تجهيزات مخابراتي و ارتباطي در كنار يكديگر بيان مي شود، البته خود سانترال پاناسونيك يا مركز تلفن چندين زير مجموعه بزرگ دارد كه اصل و بنيان اين چارت سازماني پيشرفته را شكل مي دهد.

 

دستگاه سانترال پاناسونيك

دستگاه يا جعبه ي اصلي اين مركز تلفن است كه با نصب و جايدهي كارت هاي مخصوص در خود امكان استفاده از خطوط شهري و تماس ها را به كاربر مي دهد كه شامل تجهيزات زير مي شود.

 

دستگاه سانترال كم ظرفيت پاناسونيك

دستگاه سانترال پاناسونيك با ظرفيت محدود براي دفاتر كوچك

دستگاه سانترال پرظرفيت ديجيتال

دستگاه سانترال پاناسونيك با ظرفيت نا محدود براي مجموعه هاي بزرگ

  • سانترال و مراکز بانکی
  • سانترال و مترو
  • سانترال و کارخانجات
  • سانترال و بیمارستانها
  • سانترال و حمل و نقل
  • سانترال در مراکز تجاری و مسکونی
  • سانترال در دانشگاه ها
  • سانترال در فرودگاه ها
  • سانترال در ورزشگاه ها
  • سانترال در مراکز دولتی
  • سانترال و هتل ها
  • سانترال و شرکت های کوچک
  • سانترال در مراکز نظامی

تلفن سانترال

برای استفاده از امکانات بالقوه دستگاه سانترال وجود تلفن لازم و ضروری است. تلفن سانترال در واقع تلفنی خاص با کلیدهای میانبری ویژه است که سبب سهولت در برقراری و یا مدیریت تماس می شود.

تلفن سانترال پاناسونيك

پاناسونيك تلفن سانترال هاي اين سيستم ارتباطي را به سه دسته بزرگ زير تقسيم بندي كرده است

تلفن سانترال هايبريد پاناسونيك

كارائي اين تلفن سانترال ها در دستگاه سانترال پاناسونيك كم ظرفيت است

تلفن سانترال ديجيتال پاناسونيك

 اين تلفن سانترال مخصوص دستگاه ديجيتال پاناسونيك مي باشد

تلفن سانترال بيسيم پاناسونيك

به تلفن هاي هوشمندي گفته مي شود كه در كنار برقراري تماس امكان حركت را براي فرد امكان پذير مي كند.

  • تلفن سانترال مخصوص بانک
  • تلفن سانترال مخصوص مترو
  • تلفن سانترال مخصوص کارخانجات
  • تلفن سانترال مخصوص بیمارستانها
  • تلفن سانترال مخصوص اماکن حمل و نقل
  • تلفن سانترال مختص مراکز تجاری و مسکونی
  • تلفن سانترال مختص دانشگاه ها
  • تلفن سانترال مختص فرودگاه ها
  • تلفن سانترال مختص ورزشگاه ها
  • تلفن سانترال مختص مراکز دولتی
  • تلفن سانترال مختص هتل ها
  • تلفن سانترال مختص شرکت های کوچک
  • تلفن سانترال مختص مراکز نظامی

 

 

سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک، محصولاتی بی نظیر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که این محصولات در مقایسه با هزینه و امکاناتی که ارائه می دهند در نوع خود بی نظیر و تکرار نشدنی هستند.

                                 

سانترال پاناسونيك تحت شبكه

مركز تلفن سانترال ي است كه امكان يكپارچه سازي چندين دفتر را صرفنظر از محدوده امكان پذير مي كند و به كاربر خود اين امكان را مي دهد كه تماسي كاملا رايگان با دفاتر خود در سراسر دنيا ايجاد نمايد.

 

سانترال پاناسونيك، صندوق صوتي پاناسونيك

دستگاهي است مكمل در كنار دستگاه سانترال پاناسونيك كه قابليت هاي سيستم را افزايش مي دهد كه تا اخرين قدم همراه تماس گيرنده خواهد بود.

 

لوازم جانبي سانترال پاناسونيك

تجهيزاتي كاربردي براي نصب و راه اندازي دستگاه سانترال و تلفن سانترال است

  • سانترال پاناسونیک و مراکز بانکی
  • دستگاه سانترال و مترو
  • سانترال پاناسونیک و کارخانجات
  • دستگاه سانترال و بیمارستانها
  • سانترال پاناسونیک و حمل و نقل
  • دستگاه سانترال در مراکز تجاری و مسکونی
  • سانترال پاناسونیک در دانشگاه ها
  • دستگاه سانترال در فرودگاه ها
  • سانترال پاناسونیک در ورزشگاه ها
  • دستگاه سانترال در مراکز دولتی
  • سانترال پاناسونیک و هتل ها
  • دستگاه سانترال و شرکت های کوچک
  • سانترال پاناسونیک در مراکز نظامی

 

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 4 بهمن 1394ساعت 14:37  توسط eni kazemi